tisdag 30 december 2014

Första inlägget.

Hej!

Mitt namn är Anders Stolt och jag har genomfört en hjärttransplantation. Den här bloggen är en resa som jag gör och har gjort sedan 2011. Jag kommer skriva om hur det var innan och efter hjärtbytet, den smärta och glädjeämnen som gjort mig till en ny människa till stora delar.

Jag kommer göra så att jag kommer ta min bakgrund historia på några inlägg, sedan kommer jag att skriva bloggen som en dagbok. Kan väl säga att jag har haft en hel bloggar så det är inte första gången jag gör detta. Har några igång fortfarande.

En förklaring till namnet #stoltshjärta är för att jag har märkt med hashtaggen #stoltshjärta redan när jag var på väntelistan 3 månader innan mitt hjärtbyte på olika saker på nätet.

Så nu kör vi!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar